Oportunitati de cariera


Echipa HighStreet este in continua perfectionare si isi impartaseste cu cei noi veniti ideile, cunostintele si experienta.

HighStreet te invita sa trimiti un CV la office@highstreet.ro si sa participi la un interviu pentru urmatoarele pozitii:

ASISTENT MANAGER

Candidatul ideal:

  • Studii superioare absolvite;
  • Experienta de minim 1 an pe un post similar;
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
  • Studii superioare;
  • Operare PC;
  • Abilitati de comunicare;
  • Spirit organizatoric;
  • Initiativa;
  • Capacitate de analiza si sinteza.

Responsabilitati / Beneficii:

  • Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;
  • Sustine activitatea zilnica a Directorului de Vanzari;
  • Mentine relatiile cu partenerii de afaceri ai companiei;
  • Gestioneaza documentele si informatiile care intra si ies din companie, urmarirea sarcinilor si termenelor impuse;
  • Desfasoara activitati care urmaresc dezvoltarea companiei, atingerea obiectivelor strategice.

RETAIL NEGOTIATIOR

Candidatul ideal

  • Experienta in vanzari pe piata imobiliara de retail;
  • Abilitati de comunicare;
  • Cunostinte de tehnici de vanzare si negociere;
  • Deschidere pentru nou si acumulare de cunostinte;
  • Persoana dinamica, optimista, automotivata;
  • Cunostinte MS Office: Word, Excel, Powerpoint;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati

  • Culegerea datelor si informatiilor cu privire la piata de interes;
  • Īnregistrarea datelor si informatiilor cu privire la piata de interes;
  • Verificarea si validarea datelor si informatiilor din piata;
  • Pregatirea anunturilor publicitare;
  • Analizarea comparativa a cererilor si ofertelor;
  • Completarea dosarului ofertei;
  • Distribuirea materialelor cerere-oferta;
  • Formularea si prezentarea serviciilor oferite;
  • Pregatirea (structurarea) documentatiei necesare īncheierii tranzactiilor;
  • Stabilirea planului tranzactiei;
  • Stabilirea de comun acord cu partile implicate a momentului derularii tranzactiei;
  • Īntocmirea precontractului īntre parti;
  • Īntocmirea contractului de prestari servicii agentie-clienti;
  • Asistarea / pregatirea dosarului juridic al tranzactiei;
  • Acordarea asistentei privind īndeplinirea conditiilor tranzactiei conform clauzelor īntre parti;
  • Marirea numarului de clienti;
  • Introducerea si modificarea informatiilor īn baza de date.